Kızlar ilk bebeğimi sezaryenle yaptığım için bilmiyorum su gelmesi nasıl oluyo. Dün amniyosentez sıvısı aldırdım risklerden biride su gelmesiydi sabah afederseniz tuvalettimü bitirdikten sonra imtemsiz benim kontrol edemedim bi sıvı aktı iki kere az az sizce suyum mu geldi bebeğin hareketini hissetmedim bu sabah hiç. 😣