demetsarali arkadaslar bursada sehir hastanesinde dogumu onerir misiniz? daha once yapanlar var mi aramizda ?
Sekerpare16 demetsarali kuzenimin eşi yaptı.sadece bir kişiyi alıyorlar içeri o da kadın.eşin 19.00 ve 21.00 arasında ziyaret saatinde görebiliyor.Biz çok memnun kalmadık maalesef.Sorun bir kişiyi almaları değildi üsluptu.
demetsarali Sekerpare16 bircok yerde maalesef bu uslup sorunu var neden boyle anlamıyorum 🤷♀️ peki sezeryan miydi dogum normal dogumda hickimseyi almiyolar diye biliyorum