Arkadaşlar merhaba daha önce bebeğimde gelişim geriliği olduğunu erken doğum olabileceği ile ilgili bir post açmıştım . Forumdaki herkes bu durumun normal olduğunu söylemişti ve yoğun araştırmalar sonucu gerçekten normal olduğu kanısına vardım. Doktorlara göre suni sancı ile erken doğum olmazsa sezeryan olacaktım ama ben kabul etmedim çünkü bebeğim de hiçbir sıkıntı yoktu çok şükür 🤲🏻 Yaklaşık 4 haftadır böyleyiz ve kontrollerde de her şey çok güzel. Geçen hafta doktor gerilik yok bebek çok iyi dedi iyiki beklemişim dedim kendi kendime Annem de sağolsun bu konuda cesaretlendirdi beni ❤️ Şimdi 42 e doğru gidiyoruz kasık ve bel ağrılarım dışında hiçbir doğum belirtisi yok. Doktor Geçen cuma doğumu gerçekleştirelim dedi suni sancı ile ama ben istemedim . Geç döllenme olduğunu düşünüyorum bu durumu yaşayan var mı acaba? Her şey güzel ve normalken doğumu başlatmak doğru mu ? Doktorların geç döllenmeden dolayı bebeğin küçük olduğunu daha zamanının olduğunu bilmesi gerekmez mi ? Neden hemen kolayına kaçıyorlar anlamıyorum . Bu konuda bilgisi olan varsa paylaşırsa çok mutlu olurum ❤️ Son Haftalar çok stresliymiş ya 😂