Merhaba kızlar. Dün gece önce pembe gibi sonrasında da aktif kanamam başladı. Çok korktuk hemen araştırma hastanesine gittik. Kese duruyor bebeğiminde kalbi atıyordu. Doktor yerleşme kanaması olabilir ya da düşük tehtidi olup düşük yapacak olabilirsin dedi. Çok endişeliyim. Geçtiğimiz pazar günü de aynısı olmuştu. İğne yapılmıştı akşamına kahverengi lekeye döndü. Anlamıyorum görünen kanama alanı yok bu kanama nereden geliyor. Şimdi yatıyorum ne yapacağımı bilmiyorum. Sabah akşam progestan kullanıyorum zaten 10 gündür. Benim gibi başına gelen var mı kızlar