Kızlar bundan 2sene önce kuyruk sokumu kemiğimi düşüp kırmıştım 3 ay evde yatarak iğnelerle tedavi oldum ama doktorum hemen iyilesemeyecegini seneler bulacağını,hamile kalırsam doktora mutlaka danışmam gerektiğini normal doğuma engel olabileceğini söylemişti.Şuan 14 haftalığım geçen kontrolümde ağrım olmadığı için danışmadım ama 3.aya girdiğimden beri inanılmaz ağrım oluyor uzun süre yatamıyorum, ayakta duramıyorum yemeğe hemen hemen her akşam kaynanamlara gidiyoruz o da oturuyor her şeyi önüne gelmesini bekliyor o kadar ayakta durduktan sonra oturunca bacağıma belime vuruyor ağrısı ölüyorum ağrıdan vitamin kullanıyorum bu arada ginesis diye bisey bütün vitaminler var magnezyumda dahil ne yapacagimi bilmiyorum artık