Kızlar eti asla az pişmiş yemem çiğ birşey asla yemiyorum 🙄 ama yumurtayı az pişmiş seviyorum tamamen piştiği zaman sevemiyorum ortası sulu kalsın istiyorum genelde hamilelikten önce de sulu yerdim yani beyazını iyice pişirir sarı kısmını top top bırakırdım. Şuan hamile olduğum içn tokso riskinden dolayı eşim öyle yedirmiyor yumurtayı az pişirecdksen hiç yapma diyor🙄 bende öyle olunca hiç yemek istemiyorum 😂 canım da istiyor ama tam pişmişte sevmiyorum nolacak benim bu yumurta sorunsalım 😂 sizler nasıl yiyorsunuz 🤔