tubiii0106 benim başıma geldi, doktor 5 dk bakıyor sorun yok diyor bitiyordu, ben kilosu nasıl neler oluşmuş falan diye sorarak öğrenmeye çalışıyordum. 20. Haftada aaa yeter yani doktor mu yok başka diye bırakmıştım. İyi ki bırakmışım aklımda Hiç soru kalmadan doktorun yanından çıkıyordum sormama gerek kalmıyordu. En ufak bir rahatsızlığınız varsa doktorunuzu değiştirmeye çekinmeyin derim.