Selingrms gümüş kapağım vardı ama halt etmiş, avent göğüs kalkanı mucizeeee! 55 günlük kızım var 40 gün kadar kullandım. Gece akan sütü tuttu, göğsüm bir gün falan cok acıdı yara olmadı bile.
Lansinoh kremle ikisi kalp ben
Gümüş kapağın cok abartıldıgını düşünüyorum.
Şimdiden alınmalı mı diyorsan evet ben 35.haftada lansinoh kremi kullanmaya başladm uçlar yumuşasın diye. Kalkanı da hastanede ilk emzirmeden itibaren ilk 20 gün neredeyse cıkarmadm gibi bir şey. Sütyene falan değince acımıyor hem ilk 20 gün çok hassas olur.