Ben aldım cok gereklımı bılmem ama hem cok guzek hemde oturdugum yere koltuğa yere koy yatsın yani eltim hep koltuğa yatırıyordu ben yatabıldıgı kadar oturma odasında ona koycam bıyere gıttıgın zaman da ıyı olur dıye dusundum gıttıgın misafirliktede bebegı ortalıga yatırmak yerıne ona koyarım dedım bakalım