Buketkemal canım bende de var iki haftadır. Muhtemelen iki hafta içinde kendiliğinden kaybolacak dedi doktorum kanamam yok önlem amaçlı progestan iğne vuruldum bitane. Şimdi progestanİn hapını kullanıyorum iki haftadır. Geçiyor o ya stres yapma hafif lekelenmen olsbilir kıpkırmızı kanama olursa hemen doktora gel dediler ama hiçbişey yok bende çok şükür.