Ncmtntuuba bence alınmalı Bime e bebeğe 50 tl ye geliyor büyük hayat kurtarıcı aynı zamanda çok konforlu neredeyseniz bebeği oraya yatırabiliyorsunuz ben yatağın içine bile reflü yatağıyla yatırıyorum hala 1 buçuk aylık olduk yandaki destek yastıkları sayesinde yan yatırınca devrilirmi diye bi endişeniz yok sıkışıklık hissi verdiği için anne karnında hissediyor bence kullanışlı