PurplePurple1234 her kadının normalmdogum yapma yeteneği vardır Allah o gücü bize vermiş kendinden korkma canım tabi ek.medenler olmadıkça bazı problemlerin varsa da normal doğum diyede zorlama çünkü önemli olan doğum şeklinden çok senin ve bebeğinin sağlığı panik atak dediğin için bu açıklamayı yaptım sendeki boyutu ne bilmiyorum ama panik atakta bazen normal doğuma engel durum,ilk bebeğimde panik atak krizlerin vardı normal doguramadim çünkü kalp ritmim değişip tansiyonum inip çıkıyordu terleme geliyordu titreme geliyordu bu durumda normal doğumu iptal etti doktorum ki biz son zamanlara kadar normal doğum planlıyorduk panik atak krizlerin varken bebeğime doğarken yardımcı olmayabileceğimi ve kanalda kalmasına sebep olabileceğini yada doğum anında benim krizler sebebiyle ciddi sağlık sorunları yasamamam için sezeryan oldum hatta geneli bile önermedi bana genel sezeryani,spinal sezeryan oldum ve bebek.ciktiktan sonra serumuma sakinleştirici yaptılar bu kadar herşey çok güzeldi ☺️ çok uzun yazdım.hakkini helal et olumsuz durumlsri da yazdım tam bir değerlendirme yapabil diye hamileyim evet ama işin iç ve dış yüzünü tam.bilmeden kendimizi körü körüne hazirlamayal bebeğimize tam anlamıyla hazır olalım panik atak durumun sorum olacak akdar degilse.kontrolum.altindaysa yapabilirsin hiç endişe etme, ha birde işin içinden çıkamıyorsan psikologa da gitmeni öneririm doktorum beni yönlendirdi psikolog seni dinliyor değerlendiriyor durumun ne diye ona göre normal doğum yapıp yapamayacağını söylüyor hatta gerçekten yapamayacak durumdaysan mühürlü bir kağıt hazırlıyor normal doğuma uygun değil diye onu doğum doktorunla paylaşırsın