gozdesh 38+2 yım gece bendende geldi 1cay bardağı kadar ya vardır ya yoktur. Afedersin beyaz jel gibi bı akıntı ile birlikte geldi. Senin sadece sumuydu yoksa akıntı varmiydi.Gece boyuda minik minik devam etti. Doktorumla gece konuştuk şimdilik bekle bidaha öyle gelirse o zaman gel dedi.