Zsahin 36+0 da Gece 3 te tuvalete kalktığımda birden suyum geldi. Hastaneye geldik doğum başlamış yatışımı verdiler kızlar. Dua edin nolur😔 en son kilosu 3kg dı gelişimi önde gitti hep. Yoğun bakıma girmeden evimize beraber döneriz inşallah🙏🏻
Havagul Zsahin bende tam 36 haftayım canım. Rabbim yardımcın olsun bebeginle saglıklı sıhhatli çıkarsın inşallah 🤲
Ayse_ali Zsahin bende şuan doğuma gidiyorum ❣️ rabbim yardımcımız olsun inşallah sağ sagl çıkarız.hastaneden yavrularımız ile