Merhabalar,
Konuyla ilgili eminim çok sayıda başlık açılmıştır. Ama moral bulmaya ihtiyacim var. Konuyu kime açsam korkunç hikayeler duymaktan ve kendimi yalnız hissetmekten yoruldum. Geceleri uykumdan uyanıyorum ve her an bunu düşünüyorum. Doğum sancisi, doğum kesisi ve emzirmeden inanilmaz korkuyorum. Bununla nasıl başa çıkacağımı bilmiyorum. Şafak 13, bende bebek sevinci ve heyecanindan cok korku var. Kendimi iyi bir anne olamayacakmisim gibi, cok bencil düşünüyormuşum gibi hissediyorum. Aynı durumu yaşayan var mı? 😔