Kızlar bişey soracağım planlı sezeryan olmak istiyorum ben Allah nasip kısmet eder ise , doktoruma da bunu danıştım doktorum bana planlı sezeryan da 40. Haftada alıyorum bebegı dedi 40. Haftaya kadar diyelim ki 37. Haftada suyum yada sancım geldigi zaman nasıl olacak ? Normal istemiyorum