Merhaba kızlar 5 haftalıkken dr um bana bacak atması ve kramplar için magnorm ( magnezyum ) verdi işin aslı işede yaradı yalnız başka bir hamile arkadaşım gebeliği benden ileride olduğu halde de undan magnezyum istediğinde de hamileliğinin ilerleyen dönemlerinde çok gerekli olursa veririm şuan kullanma zararlı demiş. Bende tedirgin oldum acaba bunun bir zararı olabilirmi yada zararlıysa bana nesen verdi dr kadam çok karıştı ve çok tedirgin oldum. Sizler kullandınızmı yada kullanıyormusunuz bu ilacı yasa herhangi bir bilginiz varmı acaba bunun alakalı..