Hanımlar ikili taramaya girmedim doktor muayenemde doktorum izne çıktı ve sürem doldu girmem için ama ister istemez kafama çok taktım 3tarama yapsam gene ikli taramadaki gibi sonuç alınabilir mi ? Bebek’te herhangi gibi bir sıkıntı varsa bu 3taramada da çıkar mı ?