Bugun ultrason muayenesinde doktorum mideyi kucuk olarak gordugunu soyledi ve 3 gun sonra tekrar cagirdi. (bu arada sekerim biraz yuksek cikmisti amniyon sivisi sinirda fazlaya yakin ve bebegimin kilosu 1 hafta onden gitmekte, erken dogum riski var diyet basladi doktorum). Midesi neden kucuk olabilir yada kucukse bundan sonraki surecte neyle karsilasacagim bilmiyorum, Boyle bir durum yasayaniniz varmi tabiki en dogrusu doktorum soyleyecek ama 3 gun gecmez simdi bana