Deletedmom399 Serpil34 sırt ağrısı,sık idrara çıkma,ellerde hafif ödem 🤦🏼♀️ Cocuumu özlüyorum birde 💓
Cgdm_018 Serpil34 35+3 sırt ağrısı uykusuzluk karında sertlik kasikta batma ama çook büyük bir heyecan ve bir an önce kavuşma isteği hepimiz sağlıkla alalım bebeklerimizi
Senakrkmz Boşluk, kaburga agrısı 😭😭 en kotüsüde nefes darlığı 😭 32.haftaya kadar hiç sorunum yoktu ama 3haftadır çok kötüyüm 😔😔
Serpil34 Benimde geceleri özellikle sık idrara çıkma kasıkda batma oluyo geceleri hiç uyuyamıyorum sabaha kadar nöbet tutuyorum ve günler geçmiyor oğluşuma kavuşmak istiyorum☺️
Bal1407 Serpil34 ben ilaç kullanmıyorum yani kullanmamamaya calısyorm gündüz çok kötü olursam soda iciyirom baya rahatlatıyor
Serpil34 Bal1407 ben renue şurup içiyordum ilk zamanlar suanda gavıscon double actıon şurup içiyorum ikiside iyi geliyo doktorum verdi bugün benim oğlum göbek deliğimde sürekli tekmeliyo gibi geriliyor böyle dısarı cıkıcan sanki gibi niye böyle oluyo anlamadım
Bal1407 Serpil34 ala ala haraketli demekki bu aylarda yerleride daralıyormuş bende oturarak calısoyorm uzun süre oturnca batma yapıyor ayakta duruncada hemen bel agrısı yapıyor bazende ayakta tansiyonum düşüyor gibi hissediyorum zor zamanlara geldik Allah yardımcmz olsn
Serpil34 Bal1407 evet masallah fazlasıyla hareketlendi gerçekten hamileliğin son üç ayları daha zormuş 🤭
Bal1407 Serpil34 benim ilk üç ayımda çok zor geçti hep yattm hic yemedim tam 8 kilo verdim peki sırt üstü yatıyormusnz ben ara ara yatıyırm valla iyi geliyor
Serpil34 Bal1407 yatıyorum sırt üstü. Banada iyi geliyo valla ben ilk 3ay zorlandım düşük tehlikem vardı yattım hep kanama geçirdim 1.5ay
Bal1407 Serpil34 sizinde zor geçmiş bende bulantıdan yattım benim bir iki defa kanamam oldu oda çok az peçete üstü Allah’a şükür sonrasında pek bi sıkıntı yasamadm
Bal1407 Serpil34 kontrolünüz ne zaman bana 36 da gel dedi ama bu hafta devlete rapor almaya gidebilrim
Selcankokalan Bal1407 Serpil34 hoşbuldum hiç uyuyamadığım bir gün saati 04:40 oldu bazı günler mükemmel uyuyorumda bugün başaramadık 😂😂