Ya kızlar aklıma takılan bi soruyu sormak ve sizlerle paylaşmak istiyorum bilginiz varsa bana yardımcı olabilirmisiniz? Polikislik over hastasıyım adetim çok düzensizdi bunun için ve bebek için tedavi görüyorum. 3 aydır düzenli adet görüyodum ama çok ağrılı bir şekilde yani her adet oluşumda 1 hafta öncesinden başlardı ağrılarım ve dayanılmaz bişey olurdu. Neyse ağustosun 20 sinde adet oldum yani ne kadar adet kanaması denilebilirse. Sabah kalktım ve simsiyah bi akıntıydı kahverengi değil koyu kırmızı bile değildi bildiğiniz simsiyah bişeydi şaşırdım ağrı sızı hiçbişey yoktu 2 gün sürdü ve bitti. Netten araştırdığımda rahimde biriken pis kanlar yazıyodu yani adet olurken falan kendini atamayan kanlar rahimde birikiyomuş siyah kan olarak atıyomuş kendini. Ben ilk gördüğümde yerleşme kanaması falan zannettim. Neyse en son adet tarihimde ağustosun 20 si o günden sonra olmadım. Varmı aranızda böyle bi durum yaşayan lütfen yardımcı olun aydınlatın beni 🙏