Valla belki bana kızacaksınız ters düzenlerde olacak ama araştırmalarını öneririm ilk önce.
Hiç bir içecek ve yiyecek sütü arttırmaz.
Süt arz talep meselesidir. Bebek emdikçe süt gelir.
Sadece bol bol su içmek gereklidir.
Araştırırsanız dediklerimin doğru olduğunu göreceksiniz.
Bebek ne kadar çok emerse o kadar çok süt gelir . Bebek emmeyi kestiği zaman veya azalttığı zaman yavaş yavaş sütünüz de gider.
Mesela emzik. Emzik bebeklerde tokluk hissi yarattığı için annesini emmek istemez.
Biberon da Aynı şekilde memeden daha çok akışkan olduğu için bebeğin hemen doymasini sağlayıp meme reddine sebebiyet verir.
Lütfen bilgi olarak görün tersini düşünüyorsanız da ( araştırdığınız halde) sizin düşünceniz saygı duyarım 🤗