baliminannesi06 Bebegim 12. Haftada bi baktı kız gibi dedi 13-14-15 de de gittik hep kız dedi ve şuan 23 haftalığız kızımız olacak 👧🏻👣❤
Bebegim Kevser112 aynısını banada dedi bende bekliyorum 😂 beklediğim içinde zaman geçmiyor 16. Haftamda kesin söylücekmiş
DilekAlkanat 12 +3 haftada 2li test yaptirdim doktor %70erkek dedi kendi kontrolunde oldugum doktora geldim ayni gun oda kiz dedi 🙈
Ruveydakilic25 12 haftalıkken doktorum kız gibi dedi 15. Haftamızda randevumuza var 6 aralıkta ozaman tekrar sorucam belli mi diye cok merak ediyorum 😊
Bhr34 12 hafatlıgız dün kontrolde erkeğe benziyor ama erken dedi.bugün ikili tarama testim var bakalım onda bişey diceklermi
1anne2bebek__ 12+3 günlük bebeğim Dün dewlet hastanesine gittim 2li test için bebeği zor görüyorum cinsiyeti nasıl göreyim dedi 😂 sonuçları alınca özelde ki doktoruma da göstereceğim o zaman öğrenirim herhalde 😊
Bebegim Alinmavi 11. Haftamda banada kız gibi dedi 16. Haftamı bekliyorum bakalım belirtilerin varmıydı kıza dair
Kaju BBYaman ya merak ettim 16. Hafta cinsiyet icin kesin eger bacak arasi goruluyorsa doktorlar bacak arasini gormedenmi yorum yaptida sonradan erkek dediler? Yoksa ilk basta gostermedigi icinmi kiz demislerdi?
Aysealty 15+2de doktorm yzde 90 kız dedi cumartesi tekrar kontrolm var inş değişmez dayanamayıp bi sürü şey aldık bile🙈🙏