Hamissanne Mineee123 38+6 ayakta durunca patliycaklar sanki çok zorlaniyorum artık bu 2 haftadır var bende
Zlmmrg Bende 37 deyim tabi 4. Aydan beri acayip şiş heryerim ayaklarım bu ayda cok fena oldu morardıda sanki
Hamissanne Zlmmrg benim yeni oldu 2 haftadır hemen hemen ama her gün aynı ayakta durunca ve yolculuk yapınca çok şisiyor