Canan-serayecrin35 Merhaba anne ve anne adaylarımız .. 16 haftalığım yataktan kalkınca ve oturduğum yerden ilk kaldığımda ayak bileklerim çok Ağrı yapıyor 10-15 sanıyede geçiyor belkide ilerleyen haftalarda daha da çoğalacak bilemiyorum, Sizdede varmı böyle durum ?
Karadenizli Canan-serayecrin35 ben gece ayaklarımı yükseğe kaldırp yattım altına yastık koydum ve bir gecede geçti üstüne basamıyordum ve sızlıyordı genelde çok ayakta kalınca oldu ve tuzlu yemeyi seven biri olduğmdan