Mrwodabasi Sedagokcenn yanlari lastikli olan bir urun oldugu için herkes L beden aliyor diye dusunuyorum.
Monnarosaa Şuan 63 kiloyum boyum da uzun kilolu değilim ama yine de L aldım burada bazı yorumları okudum M beden sıkıyomş L daha rahatmış