Arkadaşlar adet olmayı bekliyorum tarnsfer için dondurulmuş embriyo. Bu arada adetim ilk defa 1 gün geçti o bile mutlu etti beni acaba dedim ama sanırım fitil kullanmıstım ondan olsa gerek neyse asıl sorum transfer adetin kaçıncı gününden sonra yapılıyor adet bitince hemen transfermi oluyorum bu süreci anlatırsanız sevinirim 🥰🥰