Kizlar ya ben bu akşam hastaneye gittim acilde idrar tahlili aldılar enfeksiyondan şüphelendikleri için ama sonucumda glikoz pozitif çıktı doktorum yarın şeker yüklemesi yap dedi . Benim gibi bir durum yaşayıp şeker hastaligi çıkmayan var mı aranizda ya da sonuç ne çıktı acaba sizin