Erken Kızlar 35 haftalık hamileyim. Akşamdan beri belimde adet sancısı gibi agrı var. Ben adet olduğum zamanlarda da ayrım kasıklarıma değil belime vurur. Bu durumu yaşayan var mı ? Korkuyorum .şiddetli değil ama ara ara hafiften yokluyor
Lidya-T Erken Doğum sancısı belden vuruyor.Bir kaç dakika kıvrandıracak cinsten sancı girşyor . Sonra bir süre geçiyor. En son da 10 dakikada bir sancı girmeye başlıyor
Zeyzeyka Erken canım doğum sancısı adet sancısı gibi olur sabahtan beri çekiyorum 🤦🏻♀️ Takip et eğer düzenli değilse yalancı sancılardır, düzenli geliyorsa doğum başlangıcıdır
Lidya-T Erken Direk anlarsınız başka hiç bir sancıya ağrıya benzemiyor. Bu sancı sizi kıvrandırmıyorsa normal baskıdan dolayı bir ağrıdır.Bunun için uzanın bol bol dinlenin. Benim önce suyum geldi sonra sancı başladı. İlk ağrı olsaydı onu da anlardım farklı bir şey çünkü.
Zeyzeyka Erken canım mesela 10dk 1 ya da 15 dk 1 devamlı geliyosa doğum başlangıcıdır ama saatte 1 falan oluyosa yalancı sancıdır