Herkese merhaba normalde 27 günüm var fakat 2 3 gündür inanılmaz ağırlaştım. Bu arada 36.haftmdayım. En son kontrole 35.haftamda gittim ve 37.haftaya randevu verdi. Açıklık vs olduğından değil ama her an artık gelebilir dedi doktorum. 2 gün önce kasığıma bir ağrı sağlandı, bildiğiniz bebek komple sola yığıldı sağ tarafım boş kaldı ve bu durum biraz canımı yaktı. 5 6 saat sonra geçti düzeldi. Fakat 2 gündür de rahimde inanılmaz bir baskı hissediyorum, sancı değil ama ağırlık. Yatakta sağa sola dönerken, eğilirken (eğilemiyorum rahat) tuvalete oturup kalkarken, yürürken hep orada bir baskı hissediyorum. Acaba doğum belirtisi mi? Bu durumu yaşayanlar var mı? Yazarsanız çok memnun olurum