Sehnur_osm
canım ruhen ister istemez tedirgin korku içindesin büyük ihtimalle, bilinç altındaki o endişeler uyurken rüyana giriyor. Bende ilk gebeliğimi düşükle sonuçlandırdım. Hatta bnu rüyamda görmüştüm, ertesi akşamı düşüğüm oldu. Travma oldu bu durum ister istemez bende, inan gceleri uyuyamıyorum tam dalıyorum sıçrayark uyanıyorum. Ufack bişi görsem rüya tabirine bakıyorum psikolojikmen çok etkiliyor malesef. Bolbol dua oku , gün içinde güzel şeyler düşün bebişinle hep konuş , o hisseder 🐣