Merhaba güzel anneler kendi doğum hikayemi yazmak nasip oldu çok şükür 🙏 BERaT ECMEL’İM biraz acele etti doğumuma 20 gün kala gelmeye kadar verdi ve hiçte belirti yokken daha 5 gün önce doktor kontrolüm vardı hiçbir sıkıntı yoktu normal doğum için herşey yolunda gidiyordu hiç doğum belirtiside olmadı hep gelen düzensiz kasılmalar vardı.1 mayıs sabahı 9da ıslaklıkla uyandım ve farkettikten sonra hemen ayaklandım ayaklanmamla suyun durmadan gelmesi bir oldu daha 37+0 haftalıktım inanamadım o an çok korkttum ve çocuklar gibi ağladığımı hatırlıyorum ilk gebelik ya onun şokuydu heralde bi de daha vardı🙈 eşim sesime uyandı ve apar topar hazırlanıp hastaneye gittik doktor muayene etti ve baya azalmış suyun 24 saat içinde doğurtmalıyız dedi yatışım yapıldı saat 10da. Hiç açıklıkta yoktu 7 saat boyunca suni sancı verdiler muayene ettiler açılmam sadece 2 cmi buldu ve bebeğimin kalp atışları düşmeye başladı apar topar ameliyata alındım belden aşağısı uyuşturulduktan sonra bebeğimin gelmesini bekledim ve o an var yaa dünyanınn en güzel anıymış en güzel duygusuymuş yanağıma verdiler öptüm kokladım çocuklar gibi ağladım biraz zor geçti ameliyatım ayaklarım hala şiş ama oğlumu görünce tüm ağrı sızılarımı unutuyorum berat kandili çıkmadan geldi beratım çok şükür🙏🙈🤗 bugün 7inci günümüz beratımla allah çocuğu olmayan herkese nasip etsin hayırlı evlat sizlerde kucağınıza sağsalim bi şekilde alın inşallah sıkıntısız bi şekilde 😍🙏🙏🙏