SweetDream Kızlar 13+5 haftalık hamileyim doktoruma msj attım folik asitim bitiyor devam edeyim mi diye devam etmemi söyledi sizde nasıl oldu durumlar normal mi bu şekilde olması?
Unlukacar SweetDream benim 12. Haftada bıraktırdı canım belki senin hekiminin başka bi bildiği vardır
EsinCemreDogan SweetDream Genelde 12.haftada folik asit bitirilip, D vitamini ve kan ilacı başlatılır.
Deletedmom355 SweetDream bn 15 haftalık oldum devam et dedi doktorum. Bazıları da doğuma kadar devam diyebiliyormuş
SweetDream Unlukacar hmm doğru düzgün takip etmediği içinde olabilir canım sormasam bırak demeyecek bile 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
1maviyol Doktorun öyle dediyse normaldir canım değerin demek ki daha düşük, ben 12. haftada gittiğimde bıraktırdı omega 3 ve vitamin başlattı, her kişide aynı olacak diye bişey yok🌸
SweetDream 1maviyol canım ilk hamile olduğumu öğrendiğimde yani 4 haftalıkken kan verdim sonrasında 11 haftalıkken fln verdim bırak bırakma demedi ve ben sormasam bırak demeyecek bile çok ilgisiz ya
EsinCemreDogan SweetDream Kesinlikle değiştirin doktorunuzu. Benim gittiğim doktoru ilk arkadaşım buldu. O 3 doğum yaptı benim 2 olacak. Başka akraba, arkadaşlarımız da senelerdir ona gidiyoruz. Doktor seçimi hamilelikte çok önemli. Umarım gönlünüze göre olur 💐
1maviyol SweetDream aslında bırakmanı önermesi lazımdı yani ilk 3 ayda organ ve beyin gelişimi için kullanılıyo, anomali olmasın diye ama🤷🏼♀️Yine de en iyisini doktorun bilir tatlım
1maviyol SweetDream değiştirme imkanın varsa değiştir yani sonuçta bu senin enn özel dönemin, stresli ve kafanda soru işaretleriyle geçirmemen gerek
Mom092 SweetDream Genelde 12.ci haftada biraktirilip dger vitaminlere gecis yapiliyo ama bilemedim canim ilginc 🙄