Asli06671 Kizlar bugun 2li taramaya girdim doktor erkege benziyo dedi 13+1 im degisebilirmi benim gibi olupta degisen varmi
Cemoss Asli06671 canmm bn 17. Hftama kadar ogrenemedm soylemedi bebegmde gostermedi cnsyti ben 16. Haftadan once hic bir sekilde cnsyt blli olmuyo dye bliyorum dktrlar sadece thminde bulunuyo dye biliyorum bnm dktrumda oyle demsti cnki😊
hafsa2020 Asli06671 bende 11. Haftada erkek tahmin dedi bugün 15+2 olduk kesin erkek dedi 😍😊 herşeyin hayırlısı🤗
Gozdem90 Kbrazcan aynı kaderi yaşamişiz canım ya 😂 bize de 12. Hafta da erkeğe benzetti 14 de kız dedi 🤔 sağlıklı dogsunlar da bakalım hangisi tutacak
Slha2011 Cemoss güzel anlattın herkes 11 ve 12 haftada ihtimallerle hazırlıyo kendini sonra değişti diyor halbuki doktorların yanılmasını yaşıyor
Kbrazcan CansuBuzdemirSoylu Gozdem90 aynı kaderi yaşıyoruz kızlar bakalım kız mı olcak cinsiyetimiz yoksa tekrar değişip erkek mi diyecekler 😂
Loya Benim ilk gebeligimde 12haftadaydı doktor kesin kız dedi kız oldu şuan ikinci gebeligim 12 haftada gittim göstermedi kıza benziyor ama yanılabiliirim dedi anlayamadı ama erkek hissediyorum hayırlısı