Ebru2403 Sol kasığımda bazen sancı oluyor bazen dönerken hareket edince oluyor bazende sağ kasigima vuruyor sizce normalmi olanlarımız varmi benim.gibi
Elifkzlcn Ebru2403 Ne kadarlık hamilesiniz bendede oluyor o cuma günü doktora gidicem sorucam bakalım
Elifkzlcn Ebru2403 18. Haftadayım cuma gunu sorduğumda sizide bilgilendiirirm bende cok merak ediyorum
Ebru2403 Elifkzlcn ya ben sordum geçende baktı bir şey göremedi gayet normal herşeyin dedi gund eksc kere oluyor dedim bende 3 +4 defa oluyor dedim o kada doluyorsa normal falan dedi