Esoo0698 Aysee25 Yerleşme kanamasıda olabilir ama sen yinede bi gözük doktora canım ne olur ne olmaz Allah korusun 🌸
Semapezik Aysee25 oladabilir olmayadabilir canım ağrın varsa hemen git hastaneye kanaman devam ederse de yine kesin git ihmal etme nolur nolmaz rabbim şifa versin
Aishka Aysee25 bende de 4 haftalik bugun cok az kahverengi kanama oldu doktorum progesteron igne yazdi bugun igne oldum 2mq
Munisk Kesinlikle doktora git kanama ne olursa olsun dikkat edilmesi gereken bir konu fazla ilerlemeden müdahale eder en azından
Aysee25 Doktora gittim kese görünüyor bebek oluşmamış dedi. Progestan 200 mg lık vajina yoluyla kullanmam gereken bi ilaç verdi. Kullandınız mı hiç 😒
IzelMaden1 Aysee25 bana da vajina yoluyla verdi her gece bı tane yatarken kullan dedi 10 haftalık olduk bakalım ne diyecek gidince rabbim bize bağışlasın inşallah sağlıcakla kucağımıza almak nasip olur 🙏
Tuba-27 Aysee25 bende kullandım ilk gebelikte kanama oldu düşük riski vardı kullandım korkma düzenli kullan