aezgi haa şimdi anladim kalpteki sıkıntınıza bağlamayın ben iki hamileliğimde de yaşadım yasiyorum onu hatta bugün komple nefessizdim yetmiyor gibi resmen nefes açlığı gibi ama siz gene degecmisinizde böyle birşey varsa en az bir kez kardiyoloji ye gidin derim bende hiçbir sıkıntı olmamasına rağmen doktorum bir kere git demişti bana