esmacruels 15 gun kayinvalidem kovid oldu esim kovid oldu ayni evde yaşıyoruz ilac getirdiler karantinaya aldilar banada verdiler gene olduğumu bilmiyordum bugun öğrendim daha çok yeni 4 haftalık insallah birsey olmaz fikir verir misiniz ve dua ediniz lütfen
halitefe esmacruels canım erken hafta olduğu için birşey olmaz belki ben covidken hamileyim diye ilaç kullandırma dolar o yüzden bir kadın doğumcuyla görüşsen iyi olur
deniiizz esmacruels gebelere ilaç kullandırmıyorlar keşke doktorunla görüşseydin içmeden önce… durumun ağır değilse doğal takviyelerle iyileşmeye çalışmanı tavsiye ederim
esmacruels Insallah birsey olmaz cok korkuyorum yeni kurtaj olmuştum 6 temmuzda zaten 7 aylık evliyim simdi tekrar kotu bisey yaşamak istemiyorum dualarınızda oluyum lütfen
babysevgi esmacruels 2 haftasını cıkartırsak 14 günlük falan bebeğiniz . organ gelişimi 22. Günden sonra basladığı için endişelenmeyin en doğru bilgiyi doktorunuz verir ama bişy olduğunu zannetmiyorum
deniiizz esmacruels o zaman bir şey olmaz bir kere kullandıysan sıkma canını bundan sonra kullanmazsın
peri_ma8 esmacruels canim üzulme bende ictim. 1 gün acile gittim orda yazdilar. Daha sonra aile hekimim agir bi ilac bebege zarari yok ama yinede icmeyin dedi. Yinede doktora git icine su serpsin diye yazdim.
babysevgi esmacruels ne demek bende hemşireyim kendi gebeliğimi cok fazla takip ettim cok araştırdım ama doktor değilim yine de içiniz rahat olsun . Dr unuz en iyisini bilir