Merhaba,
Yenidoğan meme reddinde alışma sürecinde kullanılan mama kaşıklarından önerebileceğiniz hangisidir? Geçen gün biri post atmıştı bunları kimse söylemiyor kaşık çok lazım diye. Bilgisi olan paylaşabilir mi nete baktığımda çok farklı markaların farklı şekilleri var hangisi en kullanışlı acaba