Merhaba hanımlar bu 3. Gebeliğim ama 2 sini düşük ettim bu gebeliğim şimdi 3 aylık akşam 6 7 den sonra baş ağrısı çok fena tutuyor başın ön tarafı alın üstü sizdede oluyor mu? Ne yapsam iyi gelir yardımcı olur musunuz? Düşük tehlikem de var parol bile kullanamıyorm korkudan