NagehanC Merhaba 2 li tarama testi yaptırdım bir sorun çıkmadı fakat ilk hamileliğim 3lu tarama testi vaktim geldi 2 li den farkı nedir ve ben yaptırmak istemiyorum. Fikir verir misiniz 😊
Emre Bence ikili temiz çıktıysa üçlüyü yaptırma kafa karıştırıyor. Ben yaptırdım ikili temiz üçlü riskli çıktı nasıl korktuk tabi kanda dna testi yaptırdık çok şükür temiz çıktı.
birmelekbekliyorum 2liden sonra 4lü tarama testi öneriliyormuş artık daha kesin güvenilir sonuç verdiği için