Pirayem Kızlar 30. haftaya girmek üzereyim 1 haftadır vajinamda sızı , baskı hissediyorum bir de sağ kasığımın üstünde sancı oluyor ara sıra yaşayan var mı?
zynp131820 Pirayem bennnn şuan 35.haftaya gideceğim ve dahada arttı doktorum normal hamilelik baskısı demisti 🙄🙄
bebisloading Pirayem bende de bir ödem var, şiş hep o taraflarım. Ödem neden olabilir ki acaba? İlk ödem olduğunda doktor, enfeksiyona bağlamıştı ve antibiyotik ile fitil kullandım. Ödemim hala geçmedi 😟 çok korkuyorum enfeksiyonum kalmış mıdır?
MehtapB Pirayem aynı şekilde bende de var gerçekten 30. Haftaya girdikten sonra başladı bende tedirgin olmuştum 😕
ElifDeniz_ Pirayem ben de 35.haftaya giriyorum. Arada bir benim de vajinada sızım oluyor. Bazen olmuyor. Doktoruma sormadım ama normaldir diye düşünüyorum bebiş büyüdüğü için :)
Pirayem zynp131820 ElifDeniz_ Zuhalgulsen peki karnınıza ve belinize kısa süreli ağrı giriyor mu adet sancısı gibi
bebisloading Pirayem kültür testi yapıldı örnek alınıp, normal çıktı. Ama benim içim rahat etmiyor açıkçası
Zuhalgulsen Pirayem evet giriyordu geçen hafta 30.haftdaydim ve bunun için doktora gittim.bebek makat gelişi duruyormuş tersmis.hareket ettikçe ağırlık rahime baskı yapıyor sancım oluyormus.progestan ilaç yazdı onu kullanıyorum.birazda enfeksiyon çıktı çok değil.ilac kullandım geçti şükür .
ElifDeniz_ Pirayem evet kısa süreli adet agrısı gibi agrım oluyor. Ama bu gece şiddetli kasık agrısıyla uyandım. Bıçak saplıyorlardı sanki. Doktoruma sordum. Gün içinde devam ederse mutlaka hastaneye gel dedi.
Pirayem Anladım bende yarın arayıp soracağım cumartesi de kontrolüm var ama aklıma takılıyor bekleyemem😟 Zuhalgulsen
Kubraeva Pirayem bende 30 haftaligim arada vajinada baski agirlik sizi hissediyorum carsamba kontrol var sorucam ama bence bu ayda bebekler buyuyup yavas yavas asagiya indigi icin bu sebebten sikayetlerimiz yinede doktoruna danis bil al cnm
Pirayem ElifDeniz_ evet bende sordum az önce tekrarlarsa mutlaka gel nst de bakalım yalancı sancı olabilir dedi