Bence de en iyisini yapmışsınız. Ben de ikili test yaptırdım risk çıktı ağla ağla içim çıktı günlerce. Düşük tehlikesi atlattım. Detaylı ultrasonda ise gayet sağlıklı dendi. Şimdi hiç düşünmüyorum bile Rabbim in bir bildiği var öyle bile olsa o benim evladım. 32 haftalık olduk sabırsızlıkla bekliyoruz kızımızı 😊 Rabbim yavrularımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.