Kızlar bugün idrar tahlili verdim sonuçta 15 16 lökosit 5 6 epitel hücresi görüldü yazıyor doktor enfeksiyon var dedi ama ben o an telefonda çok mu az mı soramadım ciddi bisey mı yani tek kullanımlık toz verdi bugün gidicem yatmadan bilen varsa yazabilirmi bebeğe bisey olmaz dimi enfeksyiondan 27 haftalik hamileyim