Merhaba arkadaşlar ben bugün hastaneye gittim normalde son adet tarihime göre 8 hafta 4 günlük hamileyim ama doktor bana 6 haftalık dedi. 2 hafta önce doktora gittiğim de 5 hafta 1 günlük hamileydim bugün tekrar gittim 8. Haftama girdiğim halde doktor 6 haftalık rahmin geride kalp atışları zayıf sağlıksız olabilir dedi gelişimi de 2 hafta geriden geliyor dedi daha böyle küçükken belli olur mu sağlıksız olup olmadığı? İlk önce hayırlı olsun bebek var dedi gösterdi 1-2 cm boyunda kalp atışı ekranda görünüyor rahim geride alttan bakalım dedi alttan baktı sağlıksız olabilir dedi belli olur mu şimdiden düşebilir belki dedi doktor hiç bir ilac da vermedi folik asit kullan dedi sadece