Hayırlı aksamlar kızlar,
2 gündür uyku esnasında karnıma aniden sancı giriyor ama öyle şiddetli ki mesela sol tarafta yatıyorsam 1 cm bile sag tarafa doğru kımıldayamıyorum. Nefesim kesiliyor bacağımı bile oynatamıyorum resmen doğum sancısıyla bire bir acaba yavaş yavaş doğum mu yaklaşıyor. 36 haftalık oldum bu arada