Kızlar 29+0 dayım. Kanim dusuk oldugu icin doktor b12 tahlili istemisti. sonuçlara göre B12 210 çıktı.Doktor dorex igne verdi. Yorumlara baktım olumsuz şeyler soyleyenler var zararli vs sizce yaptirmali miyim yaptirmamali miyim cok kararsiz kaldım yaptiran var mi😞