Bende Philips avent natüral pp olandan aldım 5 dk kaynattım saklama kutusuna koydum 34. Haftadayız doğana kadar bekleyecek bakalım. Güvenilir bir marka oldugu için camdan bir farkı olduğunu düşünmüyorum zararsız ona Eminim, koku falan Asla yok, gayet sağlam kırılma riski sıfır, bebeğimiz biraz büyüyünce kendisi de tutabilir cok hafif artı ilerde suluk olarak da kullanılabilinir çocuğun eline rahatlıkla verilir sıkıntı olmaz..