husmus4343 Kızlar 35+4 üz doktora gittik bugün 2500 gram dedi az mı doktor iyi dedi ama kafama takıldı
Sedaccllkk husmus4343 gayet güzel benimde öyle ilerliyor takma kafana mutlu yaşa hamişliğin son haftalarını😍
Sefaedanisa Bizde bugün baktırdık 34 haftalık 2.500 kilo dedi doktorumuz haftası ile uyumlu dedi galiba bir hafta önden gidiyor bizim kız
Yaseminilter husmus4343 benim zillinin karın bölgesi 2 hafta geriden geliyor. Çok kilo almıyo aynı kiloda kalıyodu bugün yine gittim 2.300 dü 35.ci haftada 37+1 deyiz 2.700 olmuştu kızım ama kilo almasaydıda sıkıntı etmezdim her şeyi normal sağlıklı bir bebek sadece zayıf bir bebek olurdu annesi babası gibi 😃🤗
Annem42 husmus4343 bnde bugün gittim aynıyız canım seninle hafta olarak 2600cktı cok iyi haftasyla uyumlu ddi
husmus4343 Annem42 iyi bari cnm boyu 49 cm biz eşimle biraz uzunuz da😊 ama kilo düşük gelmişti benim de gözüme
Gizemcelik Bugün 35+5 iz kontrolümüz vardı 3 kg dedi. Bana da fazla geldi erkek geç doğar derler 40 ı beklerse normal nasıl yaparım bilmiyorum. Kızım 37/6 da 3,500 doğdu umarım oğlumda çok kilo almadan gelir
Tuanazra husmus4343 35. Hafta ve 36. Hafta ayni kiloda cikinca gelisim durmus olabilir diye dusundu dr. Bu hafta bakacak gercekten gelisim yoksa alacak bakalim
Gizemcelik husmus4343 hiç bişey demedi canım. Normal herşeyi dedi zaten bugün başı da kalabalıktı pek ilgili değildi