Sevdae
ben 28. haftadan doğuma kadar kullandım sadece doğumdan iki gün önce bıraktım 38+4 de doğum yaptım bebeğe bir zararı yok merak etme benim 18-19 lardaydı tansiyonum her hafta idrar testi veriyordum için rahat olsun bebeğe Bi etkisi yok sadece bebeğe giden kan akışını düzenlemek için veriyor düzenli kullandıktan sonra Bi sıkıntı olmaz inşallah